Two Worlds III PC

16

Two Worlds III to trzecia pełnoprawna odsłona zapoczątkowanego w 2007 roku cyklu trzecioosobowych RPG akcji, będących jedną z bardziej rozpoznawalnych rodzimych produkcji na świecie. Za powstanie i rozwój serii odpowiada niezmiennie krakowskie studio Reality Pump, które po rzekomym bankructwie i niezbyt udanym pirackim RPG Raven’s Cry (oraz jego poprawionej edycji Vendetta: Curse of Raven’s Cry), zdołało odrodzić się pod skrzydłami niemieckiego koncernu TopWare Interacive.

Fabuła
Akcja Two Worlds III osadzona została ponownie w fantastycznym świecie Antaloor, zamieszkałym przez szereg typowych ras, takich jak ludzie, krasnoludy, elfy i orkowie. Podczas zabawy wcielamy się zaś po raz kolejny w rolę herosa, od którego poczynań zależy dalszy los całego uniwersum.
Mechanika
Korzystając z doświadczeń, zdobytych podczas prac nad obiema wcześniejszymi grami z cyklu, twórcy Two Worlds III sięgnęli po sprawdzone rozwiązania, wzbogacając je szeregiem nowości i elementów dla typowych, współczesnych RPG akcji. Rozgrywka łączy więc elementy klasycznego RPG, takie jak rozbudowana, wielowątkowa fabuła, masa zróżnicowanych zadań głównych i pobocznych oraz rozbudowany system rozwoju postaci, z dynamiczną, zrealizowaną w mocno zręcznościowym stylu walką. Mocny akcent położony został tradycyjnie na szeroki wachlarz zróżnicowanego ekwipunku oraz na obecność magii i możliwość posługiwania się czarami.
Kwestie techniczne
Od strony technicznej gra bazuje na możliwościach stworzonego przez Reality Pump i nieustannie rozwijanego, autorskiego silnika Grace. Oferuje on wysokiej jakości oprawę wizualną przy zachowaniu szerokiego spektrum platform sprzętowych, a jego najnowsza wersja dostosowana została do możliwości nowoczesnych komputerów PC oraz konsol ósmej generacji.

Wymagania
Rekomendowane: Core 2 Duo 2.8 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 GT lub lepsza), 15 GB HDD, Windows XP/7/8

You can leave a response, or trackback from your own site.

Zostaw Komentarz