Squad

42

Squad jest taktyczną strzelaniną sieciową, kładącą szczególny nacisk na tryb kooperacji i współpracę w drużynie. Za powstanie gry odpowiadają twórcy jednej z najpopularniejszych modyfikacji do gry Battlefield 2, znanej jako Project Reality. Tytuł miał stanowić pierwotnie komercyjną kontynuację moda, lecz w wyniku rozłamu większa część ekipy
postanowiła poświęcić się stworzeniu osobnej, ambitniejszej produkcji.
Mimo to Squad pozostał wierny pierwotnym założeniom Project Reality, a ambicją twórców stało się stworzenie gry,

stanowiącej kompromis pomiędzy arcade’owymi strzelaninami pokroju Battlefield, a prawdziwymi symulatorami pola walki w stylu serii ArmA. Główną cechą gry stał się więc realizm, przejawiający się m.in. w ograniczeniu wyświetlanych na ekranie informacji, usprawnionej balistyce oraz realistycznemu zasięgowi i sile rażenia broni czy znacznym zwiększeniu dystansu, na którym prowadzone są wymiany ognia. W grze urealniono system leczenia postaci i wprowadzono szereg elementów mających na celu spowolnienie akcji (np. wydłużenie czasu przeładowania broni).
Rozgrywka toczy się na sporej wielkości mapach o powierzchni do 16 km kwadratowych. W zabawie może brać udział jednocześnie nawet do 100 graczy, podzielonych na dwie wzajemnie zwalczające się frakcje (np. oddziały Armii Stanów Zjednoczonych oraz terroryści). Daje to wrażenie realistycznego pola walki, na którym kluczem do sukcesu okazuje się praca zespołowa oraz komunikacja pomiędzy członkami tytułowego “oddziału”, a każdy z graczy może zająć się realizacją innego typu zadań ofensywnych bądź defensywnych. Twórcy oddali do dyspozycji graczy spory arsenał broni, a także możliwość korzystania z rozmaitych pojazdów, takich jak transportery opancerzone i samochody. Dodatkowo dowódcy poszczególnych ekip mają dosyć spore możliwości kształtowania pola bitwy, np. poprzez wznoszenie różnego rodzaju fortyfikacji.
Od strony technicznej Squad wykorzystuje zaawansowany silnik graficzny Unreal Engine 4, zapewniający wysokiej jakości wrażenia wizualne. Na uwagę zasługują odtworzone w najdrobniejszych szczegółach modele broni oraz elementy umundurowania i wyposażenia walczących żołnierzy.

Wymagania
Wymagania minimalne:
CPU: 2.4 GHz Dual-Core 64-bit CPU
RAM: 4 GB RAM
GPU: DX10 Compatible GPU with 1 GB Video RAM
DX: Version 10
OS: Windows 7 SP1 (x64)
Store: 10 GB available space

You can leave a response, or trackback from your own site.

Zostaw Komentarz