Galactic Junk League

63

Galactic Junk League to pierwszy pełnoprawny tytuł na PC Windows stworzony przez słowackie studio Pixel Federation. Jest on wieloosobową grą akcji dostępną w modelu free-to-play, w której budujemy różnorodne statki kosmiczne z wielu dostępnych części, a stworzone konstrukcje wykorzystujemy podczas starć z innymi graczami. Charakter i umiejętności jednostki są ściśle uzależnione od użytych segmentów, a bitwy toczą się na unikalnych arenach, pełnych

kosmicznego złomu i gruzu.
Fabuła
W postapokaliptycznym śmietniku, jakim stał się wszechświat Galactic Junk League, istnieje tylko jedna forma rozrywki – bezpardonowe walki statków na kosmicznych arenach. By współzawodniczyć i niszczyć swoich przeciwników, piloci-złomiarze muszą stworzyć swoje maszyny i dobrać arsenał z tego, co uda im się znaleźć w morzu pordzewiałych części – od improwizowanych torped ze starej lodówki, po zaawansowane technicznie bronie wiązkowe.
Mechanika
Galactic Junk League łączy elementy tworzenia własnego statku oraz taktycznej strzelanki online. W trybie budowania gracze mogą modyfikować udostępnione im przykładowe statki kosmiczne lub skonstruować je zupełnie od podstaw. Pierwszym krokiem jest wybór typu budowanej jednostki: od zwrotnej fregaty do potężnego pancernika. W trakcie dalszego projektowania maszyny dostępnych jest wiele silników, generatorów, broni, części kadłuba i dodatkowego sprzętu, zapewniającego specjalne zdolności. W planowaniu istnieje duża dowolność, choć liczba elementów ograniczona jest systemem punktowym. Każdy zbudowany statek jest unikalny, a jego statystyki, umiejętności i słabe punkty zależą od użytych w nim komponentów i ich konfiguracji.
Gotowe statki wykorzystywane są w starciach drużynowych, podczas których gracz sam zasiada za sterami. Prowadząc jednostkę, pilot musi zwracać uwagę na przeszkody terenowe, położenie przeciwników, zasięg broni oraz zwrotność własnej maszyny. Liczy się też celność, ponieważ gracze mogą skupić ogień na konkretnych systemach oponenta i je zniszczyć. Oprócz zwykłego arsenału, w którym znajdują się m.in. karabiny Gaussa, rakiety i lasery, statki posiadają także szereg przydatnych zdolności, pozwalających na szybkie przemieszczanie się, spowolnienie lub unieruchomienie przeciwnika, włączenie ochronnej tarczy czy odnowienie zapasów energii.
Tryby gry
Podstawowym trybem rozgrywki jest Drużynowy Deathmatch w formacie 5 versus 5 statków. Gracze dzieleni są na dwie grupy, a ich zadaniem jest eliminacja wrogich jednostek. Zwycięża zespół, który po zakończeniu wyznaczonego czasu dokonał najwięcej eliminacji. Dostępny jest także tryb treningowy, w którym można przetestować potencjał stworzonych statków na statycznych celach.
Kwestie techniczne
Styl gry jest utrzymany w klimacie postapokaliptycznego westernu, a same statki i środowiska prezentują się dość dobrze w przerysowanej kreskówkowej grafice, wykorzystującej technikę podobną nieco do cel-shadingu. Zastosowany silnik fizyczny i model destrukcji umożliwiają zaatakowanie konkretnych części jednostki, które w efekcie odrywają się od niej i dryfują w przestrzeni. Statki mogą też być przepoławiane, a po otrzymaniu krytycznych obrażeń rozpadają się na pojedyncze części, z których zostały zrobione.

Wymagania
MINIMALNE:
System operacyjny: Windows 7 SP1
Procesor: Intel Dual Core
Pamięć: 4 GB RAM
Karta graficzna: Intel HD 3000
Sieć: Szerokopasmowe połączenie z internetem
Miejsce na dysku: 4 GB dostępnej przestrzeni

You can leave a response, or trackback from your own site.

Zostaw Komentarz